30 januari 2013

Jag har trott fram till nu att det var tisdag......då har det varit svajit mellan öronen må jag säga. Det blev exakt som jag trott med medicinen. Jag har suttit ett par dygn och klämt och använt pincett i ansiktet och då främst näsan. Slår aldrig fel!!!

Jag sa detta till läkaren att det skulle bli så men ändå skulle det laboreras med Retalin o Medikert. Båda innehåller dessutom samma verksamma substans fast läkaren påstod att det inte gjorde detta.

Måendet har ju fått sig en knäck och jag blev ju tvungen att ställa in min uppskrivning idag som ett ytterligare resultat på reaktionen jag får på dessa jävla substanser.
Men nu har jag i alla fall dokumenterat det hela med foto så imorgon ska jag ringa till patientnämnden igen och verkligen påtala alla fel asiaten gjorde. Jag kommer begära att hon inte blir min läkare fortsättningsvis bara för att jag kan det. Jag har dessutom en person som var med mig vid tillfället som kan bekräfta vad jag sa och vad hon sa.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter