12 januari 2012

Knock knock.-Whos there? I Kill You!!!!

Ibland har jag svårt för att komma på vilken rubrik jag ska sätta på inlägget. Det funkar ju kanon att ha det namnlöst också.
Idag har jag varit riktigt duktig här hemma. Jag har tvättat 2 maskiner, har en som är klar snart och sen den sista så är man klar sen. Det konstiga är ju att jag inte trodde jag hade så mycket tvätt men efter lite letande så fann jag naturligtvis en jäkla massa. Skönt när det är över i alla fall.
Sen har jag burit omkring saker i lägenheten också. Blir galen på skiten för jag vet inte hur jag ska ha möbleringen. Fast det problemet kanske jag inte har efter den sista januari. Lägenheten bredvid blir antagligen ledig och jag har tänkt ta den. En sak som gillas är ju att det inte blir en jävla massa transport av möbler för fy fan vad trött jag är på allt flyttande.

Det var riktigt skönt att få träffa "min" lilla perfekta kvinna, eller alltså, hon är ju 20 år yngre och har kille. Bäst att skriva det också så ingen börjar spekulera för somliga som läser min blogg har verkligen spjut-spets kompetens i det ämnet.

Jag har rätt bra med läsare enligt statistiken jag har tillgång till och det är skitkul måste jag säga. Inte så många kommentarer av dom dryga 4-500 som läser men dom finns där i alla fall.
Tvättstugan folks!
Lejter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter