15 mars 2013

Städdags.

Det är väl lika bra att sätta igång igen. Började styra lite igår och hela natten har gått åt till att plocka en massa saker. Idag ska jag försöka mig på konsten att möblera om i rummet. Det finns inte så mycket utrymme och jag har en del saker jag antagligen måste kasta för nu är jag riktigt trött på att det "ser ut" här hemma. Min medicin fick jag igår och det är därför jag är vaken fortfarande. Men jösses så fokuserad jag är igen och då händer det saker omkring mig också.
Tänkte gå ner och sätta på en ny maskin tvätt innan jag intar min frukost. Har ju kommit på att jag nog ska tvätta fodren till sängen, bäddmadrassen menar jag. Kan ju bli en knepig historia att få ihop runt skumgummimadrassen om den krymper eller så. Dragkedja på tre sidor så det ska jag väl klara?!
Jag vill ha en mindre säng än den jag har för då skulle det bli lättare att möblera också. Men det år väl dags att byta upp sig till en tvårummare nu tänker jag. Med fast kabel-tv och bredband, det vore rena drömmen det.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter