15 juli 2011

Hej vad det går mellan pattar å lår.

Det har varit tyst ett tag från mig och bloggandet. Anledningen är att jag tagit mig ur en jävla svacka igen!!
Har kommit på att jag kanske inte VILL vara drogfri.......om jag tittar på vad jag styrt med dom senaste veckorna så är det en slutsats att dra utifrån det här:

Har varit iväg till min kusin i Örebro. Men redan innan hade jag spelat bort en hel del av mina pengar på nätpoker. Alltså var en hyra obetald. Jag vet så förbannat väl att jag ska betala hyran, så intelligensen är det inte fel på, här i alla fall.
Nästa laddning med pengar kom dagen efter midsommarafton. Samma visa igen, jag spelade och förlorade och försökte vinna tillbaka min förlust. Dömt att misslyckas efter konstens alla regler, det vet jag också.
Sen kom jag på att efter varje gång som "Grisen" varit här och hittat på nåt skit så var det pokern jag vände mig till. Blev ju en oas i stressen av att vara upp jagad i tid och otid. Jag anser att jag har otur hela tiden då fanskapet dyker upp. Senast satt jag och sket då dom dök upp. Inte kul att kasta sig mot ytterdörren och jaga fatt på nån då.
Nu så har jag till den 2 aug på mig att betala hyrorna jag spelat bort. Annars är det goodbye med lägenheten. Känner jag nåt då?
Nää, inte ett piss. Möjligen skulle det vara önskvärt att "Grisen" kom på besök så jag får reda ut vad det är han retar sig på, för jag vet inte.
Antagligen skulle det bli större än vad det är redan, någon av oss lär bli duktigt skadad, det känner jag på mig.
Jag vill inte hålla på med ett så lågt stående parasit som han är. Jag vet allt för väl vad jag kan åstadkomma för skador om jag blir riktigt förbannad. Jag har inte blivit förbannad ännu, men känner att det är kortare och kortare väg fram till att bli det.
Minns inte ens en gång när jag var så arg senast, länge sen är det och det har varit riktigt skönt att inte behöva lägga en massa onödig energi på det.
För några år sedan var jag heligt förbannad varenda dag och jag var inte direkt rolig att ha att göra med när den tiden begav sig.
Därför är jag orolig för mig själv och min reaktion när jag får tag på Grisen, vart ska det här sluta egentligen??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter