21 januari 2013

Motala fontänhus.

Vi åkte på studiebesök till Motala och jag hade förhoppning om att kanske få jobb där. Men....nu hade dom anställt en äldre man och hade inte planerat in några fler anställningar förrän i höst och då lägger jag ner det hela och satsar på mitt istället.
Jag har en förhoppning om att en vän till mig har lite strö-jobb att sysselsätta mig med, men det är inget bestämt ännu.

Lördag bjöd jag lite vänner på taco och vi hade det jättetrevligt. Första gången för mig att anordna en bjudning och visst, jag kunde säkert gjort bättre men som sagt det var första gången.
Nu sitter jag på fontänhuset och pluggar, inte just i detta nu men det är min plan för idag, att läsa teori. Köpte körprovet på nätet förra veckan men har nu hittat helt gratis teoriprov och dom känns bättre än dom jag betalade för.
Känner lite ångest inför teoriprovet men har ingen aning om varför egentligen men det löser sig.
Gällande min medicin så vet jag inte om det händer något denna vecka och det gör mig lite sur då jag behöver den för att läsa och förstå vad jag läser. Vore fördjävligt ifall jag skulle missa ännu ett teoriprov pga det.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter