09 mars 2013

Snopen efter besöket.

Jo, det kan jag lugnt säga att jag blev. Pratade med en person igår och fick då höra att tjejen som var här också har pojkvän hemma??
Alltså, jag hade mina aningar om henne innan men då hon kom va hon så gullig och dessa aningar försvann rätt fort faktiskt. Hade hon ändrat sig från den jag kände innan tänkte jag flera gånger då hon var här. Ja-a, det verkade så och på den vägen blev det. Så jag njöt till fullo av hennes närvaro hela tiden kan jag säga utan att nämna några detaljer :).
Men sen blev jag förvånad alltså, dessutom känslokall ovanpå det. Jag lär mig visst aldrig när det kommer till viss sort av kvinnor utan tror hela tiden att dom kan bättra sig om dom vill och hon ville ju det, sa hon.
Hon ville en jäkla massa mest hela tiden men har lång väg att gå om hon ska passa med mig 'är jag rädd för.
Då vänder jag blad igen och glömmer det som hände.

Idag så fyller en av mina bättre vänner år. Så imorse så sjöng jag som sig bör för honom. Han var genomförkyld och var inte alls festsugen vilket jag förstår. En annan dag då mannen, GRATTIS igen Pär!

Mitt favvoprogram är Farmen. Det börjar bli spännande då det är finalvecka och teorierna haglar om hur dom ska gå till väga för att vinna. Jag tror på Jannike, att hon fixar det här men hon har ful-eric mot sig och han tänker definitivt inte följa några regler dom två satt upp denna vecka, tror jag i alla fall.

Solsken och halvkallt väder idag och jag känner för att krypa tillbaka ner i sängen och bara slöa hela dagen. Men det finns saker jag måste fixa......jävlar, jag MÅSTE inte fixa ett dugg. Har ju försökt att implementera det i mitt liv att jag inte ska säga eller skriva "att jag måste".
Alltså, händer det så händer det, he he he.

Fick även en chock efter min uppkörning. Det kostar 325 kr att skriva och 800 kr att köra, plus 1050 kr för lån av bil och så kallad varmkörning???
2175 riksdaler alltså.
Detta kom som en total överraskning för mig i fredags. Dom 1125 kr var jag väl medveten om men jag trodde att det andra ingick faktiskt. Min kostnad är nu uppe i över 10 000 kr och kommer stiga ytterligare och ångesten börjar krypa fram så smått för jag har inte råd att missa något mer. Nästa vecka har jag tänkt att det ska vara dags igen, så vi får se hur jag lyckas då.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter