19 december 2012

Vinkeljesus.

Jag har inget att göra när jag sitter på fontänhuset och väntar på att jullunchen ska bli klar men så bara sådär så dök vinkeljesus upp i skallen. Han finns eller fanns, i Motala och var en bilförsäljare. En riktig dåre måste jag säga. Egen verkstad där reparationerna inte fick kosta pengar utan han körde med mosade bananer i motorer och växellådor för att få dom tillräckligt tysta så det gick att sälja skiten. Ståltråd var också ett av hans favoritmaterial som han använde till precis allting, totalt livsfarlig människa. Struntade i säkerheten för dom han sålde bilar till och det är märkligt att inget allvarligt hände måste jag säga. Eller som jag vet om....

Adhd-grupp igår igen och det ger mig massor fast jag har svårt att sätta fingret på VAD det är för något.Jag blir upprymd och glad efteråt i alla fall så då funkar det ju. Nu ska jag ner en trappa och skyffla in julkäk!!!
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter