28 december 2012

God Jul, Gott Nytt År

Det önskar jag er alla medmänniskor. Jag har för andra gången i mitt liv haft en friktionsfri jul och jag funderar på hur nästa kommer att bli. Om det går som jag hoppas på så bor jag någon annanstans och jag tänker att jag ska vara värd på julafton nästa gång. Roligt att träffa min familj vilket ger mig en massa energi. Snart ska jag träffa Linnéas farbröder för att ta en bärs och tjata lite, ska bli kul. Idag träffade jag Linneás killes syster, en trevlig och sympatisk tjej och det är sådant här som sätter guldkant på min tillvaro i alla fall. Det kommer bli en asbra nyårsafton känns det som och jag längtar dit. Trots att jag inte kan vara på två ställen samtidigt så kommer jag sakna mina vänner i Örebro, men det är här jag hör hemma.
Jag skulle hunnit med att besöka huset här nere idag men det hanns inte med tyvärr så det får bli en annan gång. Jag mår skitbra psykiskt måste jag tillägga.
Avslutningsvis så önskar jag eder alla en riktig god nyårsafton samt god fortsättning!!!
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter