10 december 2012

Förkyld.

Jag kom ju inte undan skiten som jag hade hoppats på. Det brukar vanligen drabba mig omkring den 18 december i alla fall om jag ska titta på statistiken dom senaste åren, eller minnas hur det varit. Nu kanske jag kan ha en jul där jag får en känsla av samhörighet och känna att jag är "med" istället för att bara önska att skiten är över. Det går  bra för mig nu måste jag säga.
Idag ska jag köra min andra körning och det ska vara landsvägskörning. Inga problem utan det är snarare teorin som blir mitt problem. Tänker lite som så att jag sätter ett mål, att jag ska fixa teorin på första försöket annars är jag oduglig.
Läser med en annan tjej och det är roligt. Hon har ingen erfarenhet alls men har ett läshuvud som är svårt att slå. Kombinationen blir ju oslagbar tycker jag och jag trivs med henne. Lugnet själv om jag ska sätta etikett.
Sitter på fontänhuset just nu i väntan på att ta mig till körskolan och ska läsa genom tidningen vi producerar på huset. Den ska gå i tryck nu i veckan och jag har två artiklar med i tidningen, en med Becka, och så ledaren som jag skrivit själv, kul alltså.
Däremot missar jag luciafirandet här för jag ska köra halkbanan den dagen och någon mer värdering än så gör jag inte.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter