19 november 2012

Jo men jag mår alldeles utmärkt.

Andra veckan på Fontänhuset och jag är förvånad själv över att det gått så smärtfritt. Med tanke på hur negativ jag blev under sommaren till huset så var det trots allt andra inblandade i det hela. Alltså, i fortsättningen så sköter jag mig själv och skiter fullständigt i andra. Min devis i alla tider annars plus att jag försöker vara så rak och ärlig jag kan vara. Det går även att bända på reglerna även här men jag tror på att så länge inte andra drabbas av mina beslut till mig själv, så gör jag som jag vill. Hoppas att andra också fattar galoppen i framtiden.

Var bort bjuden på middag i fredags. Det var jag och ena halvan av flytt gänget som hjälpte en tjej för ett litet tag sedan. Hon impade rejält med krubbet på mig. Hur gött som helst måste jag säga och jag har ju inte svårt för att äta he he he.
Kvällen blev jättetrevlig och lite mysig faktiskt med alla roliga kommentarer och så Nintendo 8-bitars, en hit faktiskt.

Städade och tvättade igår och idag känns det riktigt skönt att ha det gjort. Doftar riktigt trevligt hemma också. Nej, jag känner att jag inte kan skriva riktigt som jag vill så jag avslutar här istället.
Lajter!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter