13 november 2012

Gamla rutiner....

Jag började här, jag fortsätter här, men jag kommer inte dö här. Fontänhuset alltså.
Det börjar gå upp mer och mer för mig vilken dåre jag varit mot mig själv och särskilt en annan människa. Det känns fortfarande rejält i själen att jag försköt honom så som jag gjorde. Han är en bra människa och vi har fortsatt i stort sett därifrån vi senast var i våran relation. Dessutom så blev jag välkomnad med öppna armar här på fontänhuset vilket också gör att jag inser att jag tagit bra beslut för mig själv. Kan inte fortsätta att tänka på andra för att sen må apa själv oavsett vad det handlar om.
Jag har inte varit alltför öppen om vad som hänt dom senaste veckorna men det handlar om andra personer och så jag. Jag har gjort vad jag anser är rätt och nu är det upp till andra att göra detsamma.
Idag är det möte på rsmh och jag ska dit och ställa ett krav, avgå ur styrelsen som jag ändå inte varit invald i(?), eller avgå som adjunkt eller vad det nu heter. Jag har fått bära hundhuvud för att kompetensen i styrelsen inte varit bra samtidigt så..........aa, varför tuggar jag om detta fortfarande? Jo, jag är besviken som fan på mycket.

Örebro´s såpa kommer vara intressant då det kommer nya saker hela tiden om vad andra gör, säger och tycker........om andra.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter