15 oktober 2012

Satan så trött jag är idag.

Inte många timmar i sängen denna natt för jag kunde inte somna som jag hoppades på igår.Pillade med telefonen och så lyckades jag låsa den självklart. Det gick inte att öppna den. Fick alltså vänta till dom öppnade kundsupporten kl.8 imorse, men nu har jag fixat det problemet.Ett annat är ju att jag bara har 75 telefonnummer av 245, eller nåt åt det hållet det känns ju inte så kul. Sen det här yttrandet jag skrev har också bidragit till att jag inte kunde somna. Det känns INTE bra alls kan jag säga.
Jag får väl inse att det inte är mig förunnat att få ha ett körkort. Jag fattar inte hur folk gör som går på socialen men tar körkort ändå?
En gåta bland många andra gåtor som jag antagligen inte kommer att få svar på.

Jag har i alla fall renskrivit det jag åtog mig på kursen att göra. Bara att skicka iväg det till kursledaren och det känns väl bra i och för sig.
Nästa projekt är att skriva det där förbannade tiggarbrevet till den här fonden jag fick av en vän i Malmö.
 Lajter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter