27 oktober 2012

Lugn och skön inledning på helgen.

Då syftar jag på att det inte krökas eller springer ute på krogen. Nej, jag sitter här på sängen med halva hemmet i knät. Jo, jag plockade och donade sen tog energin slut, som en knäpp med fingrarna. Märkligt? 
Jag har till och från befunnit mig i en vibrerande värld där jag liknat en mänsklig vibrator. Jag har frusit som satan i 15 minuters intervaller, och sen ovanpå det så har synen varit grumligt suddig också. Min tatuering jag har på vänster arm har börjat "rosta" också. Jag kan inte förklara det på något bättre sätt än just så. Tänk er en gammal Volvo,(eller vilket annat märke som helst), att den efter x antal år börjar att få blåsor i lacken och då man skrapar med nageln så släpper färgen. Exakt så är det på min arm. Jag har nåt likande fenomen under skinnet och då jag kliar så spricker det upp och börjar blöda, inte mycket men tillräckligt störande ändå.
Jag skrev till en polare som gaddar och frågade om han hade nån som en helst aning om vad det skulle kunna vara?
Det hade han ju inte men han yrade nåt om mitt immunförsvar om det var okej?
Hur skulle jag kunna veta om det är okej eller inte mer än att jag nästan har läkt ut min C-hepatit vilket borde vara lite konstigt om det inte var okej.
Jag är ju ganska härdad av såna här märkliga sår, i alla fall förr, så det kom som en överraskning det här faktiskt.
Men det är väl bara att inse att jag levt mer än jag har kvar av livet och finns det liv efter detta så utgår jag ifrån att DET i så fall innehåller bara vackra och sköna saker. Ingen psykisk ohälsa eller något annat vi människor tvingas genomlida av någon konstiga orsaker som faktiskt en jäkla massa människor påstår sig veta varför. Ja, ni fattar va?
Jag har i alla fall bytt bort dom konstiga tankarna mot andra som är mer behagliga.
Funderar på vad jag ska hitta på för att resten av livet ska te sig hanterbart med sysselsättning, ekonomi, körkort och allt annat jag inte tänker på just nu.

Jag är lite stolt över mig själv också, gjorde ugnspannkaka i morse som blev riktigt bra faktiskt. Så jag tror jag ska belöna mig med ett riktigt varmt bad, tända några ljus till och med och sen bara ligga i skötets behagliga värme och streama nån bra dokumentär.
Nu fick jag väl till det, hi hi hi.
Lajter!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter