03 oktober 2012

Har hittat en meddelande signal i form av ett hästgnägg.

Jag skrattar varenda gång den gör sig hörd. Varje gång jag får nåt från facebook så gnäggar det till och den är så rolig.
Hade förväntat mig att komma upp idag, men inte då. Hela dan i sängen och jag känner mig rätt så utsövd vilket bådar gott inför morgondagen.
Igår blåste det upp lite då jag tycker en massa om dåligt mående och att ha en position som är riktigt riktigt viktig att sköta och då menar jag att vederbörande får ta ett kliv tillbaka och kurera sig då det inte funkar som det är nu. Detta drog igång hos andra och jag ifrågasätts om vad jag har för avsikt med detta. Om det nu finns personer som tror att jag är ute efter denna plats så lägg ner för fan. Jag tror inte jag skulle orka med det själv men jag skulle lätt ta mig an uppgiften under tiden polaren fixar sitt mående. Tycker det är patetiskt att ens ta upp den frågan med tanke på hur bra vänner vi är. Jag skulle inte hålla för ohållbart att det finns en och annan som kanske inte gillar våran vänskap. Varför?
Det får fantasin förklara för er.
Nästa vecka ska jag i alla fall till Sköldinge, lite utanför Flen. Kurs dags och det ska bli roligt. En vecka med trevliga människor från hela Sverige. När det är dags att avsluta på fredagen så ska jag träffa en kompis som jag träffade på Dagöholm för mer än ett år sen, nästan två faktiskt. Tiden springer iväg och nu när jag nämnde det så kom jag ihåg att jag vaknade förut med en tanke om att jag ska ägna mer tid åt mig själv istället för att lösa andras problem. Jag läste någonstans att om man kunde byta problem med varandra, va bra allt skulle vara för andra tycks ju veta hur man löser andras problem. Något åt det hållet i alla fall.
Ja, om jag nu inte fixar att somna, vilket det finns risk för, så kommer jag att skriva det där brevet till en fond om hjälp med stålar. Har aldrig gjort något sådant förr så det blir spännande tänker jag. Önska mig Lycka Till.....
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter