05 september 2012

Tjohoo!

Då va det ett tag sedan jag skrev och det förhåller sig så att då jag mår skitbra så blir det långa perioder där jag inte hinner skriva. Det intalar jag mig i alla fall....kanske inte riktigt sanningen, men hittar ingen annan förklaring.
Jag vet att mina inlägg uppskattas om än att det inte finns kommentarer för er som läser att läsa. Besöksstatistiken säger i alla fall så.

Men....nu har jag haft det helt fantastiskt.Träffar nya människor lika med nya fejjan kontakter, det är kanon.
Sysselsatt mig lite med J.S hos en vän som även ska hjälpa mig att strukturera upp-lägget för en bok.
Jag strular lite med blodprovstagningen för körkortet för jag har inte råd att betala 6000 rakt upp och ner. Det här måste jag lösa på  något sätt.

Jag har roligt med alla mina vänner som jag umgås med. Vi festar och grillar och har kul, precis som det var förr innan jag tyckte knarket gav mig allting.
Vad gäller min medicin så strular dom på apoteket med min licens och dom skyller på allting utom dom själva. Jag frågade om dom efter denna gång ska fortsätta att strula så att jag varje gång ska behöva komma dit 4-5 gånger innan jag den 6: gången får det jag ska ha. Men....svaret var ju väntat- Det är ju inte vi som är skyldiga svarade hon mig.
-Jasså sa jag. Så du menar att tjejen som skickade min licens via fax i fredags och sa att det kommer tillbaka med vändande post, har ljugit för mig då?
-???? jaha, jag ska kolla. Jo, nu ser jag att det är inskickat i fredags vi fax, men det har inte kommit tillbaka än från läkemedels verket.
-Och idag är det tisdag eftermiddag.
-Ja, jag är ledsen, men har det inte kommit något till imorgon så mejlar vi dom.
-Ja men va shysst, det hjälper ju inte mig när medicinen redan är slut.Okey, hej då.

Ja, så går det till på apoteket på USÖ. Men jag är ju mycket mer än van vid detta vilket ni som läst min blogg länge redan vet. Jag kan ju inte vara den ända som opponerar mig över deras rutiner, eller kan jag det?
Nu dags för en dusch med tillhörande utförande.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter