01 september 2012

Drömmar?

Va ä dä för jävla skit egentligen? Jag har haft sexdrömmar med oväntad bonus men det var för många år sedan. Nu, ja då drömmer jag om allt möjligt........eller ska jag skriva omöjligt?
Det finns ingen hejd på hur dessa utvecklas men idag vaknade jag och var förbannad.
Jag har drömt att jag vill vara 15 år yngre.Det är väl inget märkligt i sig om det inte är för att jag vaknar och är förbannad för detta.
Helt ärligt så vägrar jag nog att erkänna att jag passerat 47 år........asgammalt.
Är jag gubbsjuk?
Antagligen är det så. Så nu skriver jag av mig skiten istället och hoppas det hjälper.
Bäst att klargöra att jag inte är kär eller förälskad i någon yngre kvinna.
Det finns bara 2 stycken jag älskar mer än livet, min dotter och så hon i linköping.
Den senare för vi pratar verkligen ärligt och rakt med varandra om allt möjligt och att hon ÄR en drömkvinna i ordets rätta bemärkelse. Killen hon är tillsammans med ska skatta sig riktigt riktigt lycklig.
Min dotter är ju min guldklimp och jag saknar henne och pojkvännen jättemycket.
Jag har ett rätt så bra liv som det är nu och undrar då varför jag drömmer som jag gör?
Kan det vara så att det har att göra med mitt forna drogande? Att det är som dom lärde säger, att man stannar i ålder/utveckling?
Jag har ju i princip svårt att utveckla den tanken om jag inte är på det humöret så att jag ränner iväg och bara pratar för att roa andra och mig själv.
Jag kan heller inte säga att det är fakta för jag kan ju saker som jag inte borde kunna om jag stannat i utvecklingen.

Åsso försvann allt bara?
Kanon alltså, det här är bra. Så här fungerar skrivterapin för mig.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Om mig


Använt droger i 23 år men bestämde mig för att lägga av med det i Januari den 5 2008. Har varit drogfri sedan dess och uppfyllt en del av mina mål. Läs i bloggen.....

Etiketter