29 september 2012

Fredag.

Är nere i Motala och jag älskart helt enkelt. Mina underbara vänner och min dotter med kille, allt är så fint och skönt, underbart och jag riktigt njuter av min vistelse här.
Linnéa o killen behagade skämta lite med mig, dom sa att pga ekonomi så kunde dom inte hjälpa mig med telefonen jag önskade mig. Det är helt okey sa jag men kände lite besvikelse ändå. När vi kom hem till dom så kom dom och gav mig en Telia påse med Samsung SIII + abonnemang vilket var vad jag önskade. Fan så glad jag blev alltså, och överraskad samtidigt.
Från och med idag så kommer jag ha ett mycket bättre avtal när det gäller att ringa för nu betalar jag bara 399 kr, inklusive allt, surf o hela skiten + luren.
Jag betalar ändå minst 295 varje månad men då har jag bara 100 Mb/dag i surf. Nu har jag 4 Gb i en månad. Asbra!!

Idag efter en inledande dag igår som var kul som satan så ville grabbarna åka upp till Örebro och ta en sväng på Gustavsviksbadet. Absolut ska dom göra det om än att det var lite märkligt att dom skulle dit samma helg som jag skulle ner hit. Men allt går ju inte att planera så det tajmar varenda gång, klart grabbarna ska bada om dom vill det, klart jag hakar på också, fattas bara annat.

Jag var hemma en sväng och bytte brallor också då dom svarta jeansen sög åt sig katthår som satan som finns hos alla som jag umgås med härnere. Träffade på ett riktigt original som var totalt livsfarlig trots sina 7 månader. Linnéa´s katt satte sig på badkarskanten då jag tvättade håret och var riktigt engagerad i detta. Det var nära att jag vinklade duschen men kämpade emot känslan.

Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter