31 augusti 2012

Pysslat lite i veckan.

Målat dörr/golv list åt C mest hela veckan.Nja, efter lite för många bärs i onsdags så  kom jag inte ur sängen på torsdagen så då blev det inget målande, snarare sängen hela dagen.
Idag var vi där och målade ytterst lite men det blev så pass färdigt att hon kan flytta runt på lite inredning och göra klart inför nästa omgång målning.
Det var meningen att jag skulle varit med i Pride-paraden ikväll men polaren mår inget vidare igen så då ställde vi in istället.
Var förbi min "langare" på sjukan och fixade nytt recept på min medicin vilket gick relativt  snabbt ändå. Dock ej utan komplikationer för lite ska det minsann strula fortfarande. Har begärt att få en tid hos läkaren så jag får ett snack om min dosering som behöver ökas på lite till.
Tittar jag långt framåt och toleransnivån håller samma kurva uppåt, ja då lär det inte bli kul med alla nävar piller jag måste trycka in i käften varje gång. Ett I-lands problem än så länge.

Idag blir det till att städa och diska så gott jag orkar. Lite i taget istället för allt på samma gång ska väl lösa mitt problem.
Jag mår helt suveränt bra fortfarande, det vill jag ni alla ska veta.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter