27 augusti 2012

Livslust!

Den stegrar sig för varje dag då mycket faller på plats, jag får nya vänner och personer jag haft lite på avstånd har klivit in i mitt och förgyllt den.
En ny bekantskap heter Camilla. 30 år ung, snart mor till 4 barn, har en intressant story om sitt liv jag tycker ni alla ska läsa om så därför finns länken till höger på min sida.
Den andra tösen är det så roligt att vi nu har kommit förbi alla missförstånd så nu har vi riktigt roligt då vi ses.

Förut idag så kändes det som om jag skulle explodera av glädje?
Yes, jag var på ett så bra humör kände jag och jag vet att det var helgen som gav mig känslan så därför tackar jag alla inblandade för att ni finns, från hjärtat.

Det är underbart att kunna sova till 10 och inte känna ångest för det vilket det lätt blir annars. Varför vet jag inte heller för vaknar jag typ 8 så gör jag ändå inget vettigt förrän efter halva dagen har gått. Nu är det boken jag tänkt skriva som börjar ta form och det är tack vare Camilla som jag återigen börjat forma tankarna omkring den. Att hon sen ger ut sin egna bok i vinter har ju faktiskt hjälpt till en hel del.
Jag har ju tjatat om att jag vill ge ut en bok och sen föreläsa om droger, adhd, taskig barndom etc etc och kan jag bara hålla i det här nu så kommer det ske under höst/vinter.
Mmm, jag ser bara positiva saker igen och jag är värd detta anser jag. Men inget av det här skulle skett om det inte vore för mina vänner,gamla som nya.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter