13 augusti 2012

Motala är så najs att åka till.

Har varit i motala och haft det så förbannat underbart alltså. Mitt asbra mående ger resultat i form av att jag äntligen kan skratta åt allt och även komma med egna skämt som går hem.
I fredags så landade jag hemma hos min guldklimp och hennes underbara pojkvän. Nä, jag är inte det minsta bög men han är en drömmåg hur man än vänder och vrider på det. Deras läya var i ett perfekt skick. Dom delade på sysslorna, skrev matlista för en vecka, alltså, precis som det ska vara hos ett par och jag kan inte vara mer nöjd med hennes val av pojkvän. Han är från indien så ni kan själva gissa hur deras barn kommer att se ut!!! Lite avundsjuka ger det väl!!!
Dom bjöd på middag och dom kan ju verkligen tillgodose pappas smaklökar måste jag säga.
Sen bar det av ner till mina andra "familjemedlemmar"  där jag fick fram 2 plattor bärs och sen var partyt igång hela natten.
Det är som balsam för själen att träffa dessa personer som betyder så mycket för mig och mitt mående. Jag måste puscha för den enda kvinnliga personen där, hon står verkligen ut med oss "grabbar" och hon är dessutom både snygg och rolig vilket är sällsynt.
Älskar henne massor, på rätt sätt alltså.

Lördagen så fiskade vi och tjejen fick en hyfsad abborre, den första jag sett på flera år faktiskt. Sen satt vi hela dagen nere vid bryggan och hade det så jäkla gött som man bara kan ha det i vänners sällskap.

Men jag lämnade Motala med oro i kroppen. Min tilltänkta svärmor har det fruktansvärt jobbigt med sin muskelsjukdom. Hon äter cortison då hennes värk i kroppen försvinner men istället så löser cortisonet upp hennes vävnader på ett märkligt sätt. Det räcker med at hon stöter lätt emot något så släpper hennes skinn direkt och det uppstår sår som börjar vara sig.
Denna människa har varit en trygghet i mitt liv och det som kännertecknar henne, och honom, är att dom inte dömmer mig för vad jag gjort. det gör ingen av dom förresten. Ser vi till andra nötter så finns det här i örebro särskilt en idiot som verligen dömmer mig efter nån jävla mall. Han utgav sig för att vara min vän men jag har räknat ut att det hade med min kusin att gör a och sådana människor klarar jag mig utan. Han har "inte nåt till övers för såna som mig" så han kan verkligen dra åt helvete. Hans förlust, inte min.

Jag ska ha kräftskiva och han är inte bjuden, that´s it!
Lajter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter