06 augusti 2012

Måndag igen!

En ovanligt seg måndag är det också men jag har kommit hemifrån och sitter på föreningen och skriver och har ihjäl tid.
Vissa dagar är bara sådär tråkiga att jag inte ens kan tänka, som idag. Försöker hitta fokus och energi men det vill sig inte det minsta. Jag mår fortfarande bra psykiskt och fysiskt och inte sover jag dåligt heller så det är väl bara att gilla läget som man säger.
På onsdag ska jag på utredning som dom meddelat kommer att ta ca: 3 timmar. 08,15 ska jag vara där och det här kommer antagligen bli en upplevelse.
Jag ser det som en möjlighet istället för ett hinder för det gjorde jag förra gången jag skulle varit där, då sjukanmälde jag mig kl.7 på morgonen för jag pallade inte att gå dit.
Nu är det skillnad för nu ska det bli av.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter