01 augusti 2012

Fan va jag retar mig....

...på dessa svenskar och deras förbannade ursäkter hela tiden. Kan ingen bara säga att: - Jag är för dålig helt enkelt.
Nä, det ska berättas och bölas framför kameran att dom inte blev så trötta och att allt kändes bra.
Handbollsdamerna då?
Dom verkar be om ursäkt för att dom gör ett mål och bjuder tillbaka tre om dom ens kan hålla i bollen. Kommentatorn säger att "dom räknar bort sig"?
Men för fan, ge dom en miniräknare då!!!!
Eller matteuppgifter till kvällen så dom lär sig räkna rätt.
Cyklisten idag, ja, han trampar omkull........den enda som gör det också.
Varför tittar jag egentligen?
Jo för jag vill känna mig stolt över mitt egna land, för att all information innan säger att "VI" hit och "VI" dit har stora chanser pga den eller den har gjort så bra ifrån sig.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter