02 augusti 2012

Alkohol igår.....

...blev det efter att jag lagt ut på fejjan att jag satt på Nobel och tog pizza o öl. Hade jättetrevligt med 2 tjejer, ensam kille ;)
Kraschade hos polaren som jag tycker är liiiite känslig faktiskt. Han vaknade visst under natten av mina brakskitar och det kan ju tyckas vara otrevligt. Men han stod ut tack o lov.
På förmiddagen så blev det mer alkohol då en person kom dit och hade vin med sig. Inte min grej egentligen att dricka vidare på morgonen och det tog heller inte, alkoholen alltså.
Åkte hem runt 13.00 och la mig på sängen och slöade till OS. Sen dusch och ner till rsmh för taco-kväll.
Å jädrar vad det var gott, och det fanns massor så det blev över. Full i magen så åkte jag hem halv sju och nu har jag legat och stönat en stund i sängen med ögonlocken på halv stång astrött. Insulinet fräste i magen och nu behöver jag inte ens vänta på John B utan jag kommer straxt somna som ett barn.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter