18 juli 2012

Yes!

Helt fantastiskt att jag är med i gamet fortfarande. Visst, trött är jag, men det är lite svårt att lägga sig någonstans när man är på fontänhuset.
Polaren stack till rsmh och skulle lägga sig en stund och jag försökte att avstyra det hela men som vi alla känner till så är det svårt att ändra sig när man bestämt sig.
Alltså, jag är på fontänhuset, ja, samma hus som jag tidigare undvikit att gå till av flera anledningar. Nu är det tjejerna som regerar och jag är ju kille och jag tycker också om dom som är här.
Nästa onsdag så bär det av till Solliden för lite vila och det ska bli så underbart gött att få utforska det som erbjuds. Vädret kommer det att vara lite si o så med, men då kan man ju alltid äta upp sig några kilon.
Jag har ingen matlista men jag kan inte tänka mig att maten skulle vara dålig på något sätt och jag äter typ allt.
Sen har jag upptäckt(?) att jag saknar någon att dela livet med. Ingen direkt ny upptäckt, men nu har det satt sig och jag bara vill ha någon att bry mig om. Tänker vidare på att skaffa hund men jag har för många negativa anledningar till att skaffa hund just nu. Ganska ambivalent alltså.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter