21 juli 2012

Tråkigt...

Igår och idag mår jag illa. Får upp en massa saliv i munnen och det känns som om jag skulle vomera mest hela tiden. Vädret är utsökt men jag sätter upp en massa hinder för att njuta av det. Psykiskt mår jag bra måste jag säga och det är nytt även det. Har att göra med att jag dragit ner på medicinen, i alla fall tror jag det. Satte på en gryta och ska koka ris och hoppas det har samma effekt som på hundar då dom mår lite krassligt, att det stabiliseras. Om en kvart ska jag käka lite ris verkar det som.
Jag ska kontakta några vänner senare och se om det är nåt sköj på gång. Lite surt med pengar som vanligt så då är möjligheterna lite mindre.
1554 kr fick jag den 2 juli och det kan jag lugnt konstatera att det är på tok för lite för en månad. Jag sliter som fan för att komma ifrån att hela tiden ligga en hyra efter för det känns skit. Är väldigt tacksam för att mina hyresvärdar står ut med allt som händer vad gäller min ekonomi.
Nu sticker jag antagligen ut hakfan långt men jag är övertygad om att det finns inget mer som kan sätta käppar i hjulen då det gäller F.K och mina pengar. Men, men,.....
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter