16 juli 2012

Måndag idag och igår bestämde jag mig för att fortsätta att ta mig utanför lägenheten. Jag har tur som har polaren som kommer och hämtar mig för när han ringde så orkade jag inte svara utan drog täcket över huvet och somnade om. Det tog ju inte lång tid innan han stod vid sängen och drog i min ena fot och väckte mig. Sånt där är bra för mig, jag blir tvungen att gå upp vilket är skitbra.
Jag inser mer och mer att det är roligare och skönare att ha nån att snacka med så fort jag vaknar. När jag bodde hos min kusin var det aldrig några problem med rutinerna och det får mig att tänka på massor annat som varit bra. När jag flyttade så infann sig isoleringen ganska omgående och den har fan sutiit där sedan dess. Jag har gjort mina försök att ringa till några för att bara prata skit en stund eller för att festa och det fungerar bra så jag ska försöka hålla i den här hypen jag är inne i just nu.

Nu känner jag hur satans trött jag är. Stirrar tomme bara rakt in i skärmen och bara känner ett lugn, Är på föreningen rsmh och det är lite fart och fläkt här just nu. Våran praktikanställda kom åter tillbaka efter 4 veckors sjukskrivning och det var ett kärt återseende.
Nu är jag fruktansvärt hungrig och ska styra till så jag kan handla något att äta. Pizza känns som ett alternativ.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter