24 juli 2012

Vad är en vän?

Exakt!
Vad är en vän egentligen?
Hur definierar man en vän?

Jag ser det som att en riktig vän är en person som man inte behöver ha inpå sig hela tiden.

En vän:
Finns när jag behöver dom.
Kräver inte saker av mig.
Sparkar mig i röven när jag tex mår dåligt och ältar saker.
Dyker upp eller på annat sätt hör av sig när jag mår asdåligt.
En som överraskar mig genom telefonsamtal eller besök för att den själv vill det.
Som jag kan prata med utan att det sen finns för allmänheten att diskutera.
Absolut inte snackar skit bakom ryggen.......(lägsta nivå).

Varför skriver jag om detta?
Jo, en så kallad vän, (i alla fall när han är onykter), skrev xxxxxxxx xxxxxxx xxxxx
Det kan ju vara så att denna person menade då han skrev detta att "vi" hade gått därifrån men detta är så långsökt och jag har lärt mig att magkänslan för det mesta är rätt, då går jag på den.

Spånar jag vidare så kan jag även tänka att han lagt ut en trevare, han kanske vill återuppta vänskapen, vad vet jag fast det kan vara svårt att hux flux bara acceptera en sån grej för mig.
Nae, för resten, det ligger inte för att tänka på det viset tänker jag nu.
Shit happends hur som helst.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter