23 juli 2012

Ibland gör jag saker som.....

...irriterar andra utan att jag är medveten om det.
Installerade google chrome på en dator på rsmh och loggade in. Självklart så dök alla mina bokmärken upp på datorn och det vill jag ju inte att andra ska se. Lite privata saker ska man ju ha fast dom flesta undrar varför det ska vara hemligt, jag själv tex.
För att undvika en massa skitsnack tänker jag själv. För det finns inget värre än att andra tex ser vilken sida jag varit på och sen drar egna slutsatser som kan vara helt fel. Jag snackar inte ens om porrsidor för det är ingen som helst hemlighet vad det gäller mig.
Nej, mer privata sidor som min mejl gäller det. Google har ju tagit sig friheter att logga det mesta jag gör via deras webb för att skräddarsy reklam enligt dom själva. Personligen tror jag det löigger ännu mer bakom men jag kan inte sätta fingret på det i nuläget.

Idag har jag varit på möte i Svenska Kyrkans regi. Vi har diskuterat Solliden och det verkar bli bra, i alla fall blir det fullt med folk där. Olika aktiviteter har vi pratat om så det blir ett fullspäckat schema i dagarna 3, coolt.

Jo, när jag satt lösenord på den sk min inloggning så försvann behörigheten för dom andra givetvis. Förra veckan skulle dom gjort bokföring men kom då alltså inte in på mitt konto där programet låg. Förstår att det blev frustrerande men jag finns ju bara ett samtal bort förklarade jag. Nu idag så har jag kirrat det hela så nu är alla glada igen, me to!
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter