15 juli 2012

Marknadsföring?

Det här är ju inte direkt dagsfärska nyheter men ändå, det pratades om en amfetaminliknande drog som heter MDPV. Den fungerar på samma sätt som amfetamin, alltså centralstimulerande. Jag har provar drogen och min reaktion efteråt var att hade denna drog funnits då jag började, så hade jag absolut inte suttit här och skrivit blogg idag.
Jag börjar undra hur dessa så kallade intelligenta samhällsvalda personer tänker.

I en intervju på TV så försvarade en tillfrågad hela beslutet och tyckte det var bra att det kom till stånd??

Varför då inte sätta en gräns för alla droger undrar jag?

Efter vad jag förstått så är det faktiskt regeringar och dess spindelnät som stått för framställningen av mer eller mindre alla droger. Sen att det utvecklats vidare är ju av mindre betydelse anser jag.
Amerikanarna använde sina egna soldater till att testa heroin och LSD och säkert en massa andra saker också, men det känner jag inte till så mycket om.
Jag har sett filmer som använts i forskningssyfte där dom drabbade verkligen inte hade en aning om vad som skedde med dom vartefter dom blev utsatta för hårresande saker, tex arrangerade krigsuppdrag och liknande och  dom trodde verkligen det var på allvar också.
Människorna som var utsatta för detta kom nog aldrig till sans efter det där tror jag, fast det påstås annat.
Vad ger dom rätt att göra så mot människor?

Eller ännu värre, det var för att vinna krig dom sysslade med detta, hur sjukt är inte det på en skala?

USA, och andra, styr världen totalt och lägger sig i precis allting som om dom vore dom bästa på vårat jordklot. Ta kriget i Irak som exempel, allt skulle bli så förbannat underbart efter att Hussein var borta sas det, hur blev det?
Jag tycker att Hussein var en riktig idiot och förtjänade sitt öde, inte snack om annat. Men ska USA agera åklagare, advokat och domare, med tanke på vad dom själva sysslar med?
Ta bara helikopter scenerna dom visade på TV från Irak. Där det ges order att meja ner 7-8 människor som inte gör något alls egentligen, men bara skjuts kallblodigt.
Omvärlden reaktioner var......tystnad.
Fegheten är ju total, alla är livrädda för USA, jävla kycklingar va!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter