23 juni 2012

Nu jädrar har jag glömt om det är 47 eller 48 jag fyller...

Nu har skallen totalt rasat ihop alltså.Sitter här och funderar på om jag fyller 47 eller om det är 48?
Men det måste väl ändå vara 47?
Spelar i och för sig ingen större roll egentligen men jag menar, man bör ju minnas tycker jag.

Det blev ingen midsommar för min del. Jag sov som satan-igen?
Sen kan jag ju erkänna att jag trodde midsommarafton hade passerat och när jag låg där och glodde på tv så märkte jag inget.
Så jag somnade om igen och jag trodde jag vaknade igår alltså. Trodde det var den 23:e redan igår,ha ha ha. Dags att sätta senil snöre på fingret misstänker jag, (fniss).
Min mobil hade laddat ur sig också för annars brukar det vara någon som ringer och på så sätt så har jag rätt bra koll på läget, men inte då...

Det är fenomenalt trevligt att få alla gratulationer via sms och facebook och det ger en boost för själen och allt runt omkring den. Jag blir glad som fan av det kan jag säga.

Annars har denna dag varit väldigt innehållslös.Ett sms frågade om jag hade fest hos mig ikväll,men det har jag ju inte vilket var synd tyckte han.
Ekonomin tillåter inte detta för nu är dom slut alla pengarna jag fick retroaktivt. Det mesta gick till släpande skulder i alla fall men en del nytt kostade jag på mig.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter