18 juni 2012

Blodutgjutning.....

Ja, eller "punka" som man säger inom missbruket. Jag fick 2 st då jag var och lämnade blod idag för körkortet. Kvinnan som gjorde det var väldigt självsäker på att hon skulle fixa blodprovet fast jag var tveksam och verkligen frågade om hon var duktig. Absolut, hon var bäst påstod hon så vi satte igång. Hon var vacker så jag satt och mös där med min hand mellan hennes ben som var placerade i ett par tajta jeans och hade rätt proportioner hela vägen från min hand och neråt. Ja-a man kan säga att man fick en sexuell upplevelse faktiskt och det har det varit väldigt dåligt med så man tar ju chansen. Dessutom hade hon ett leende som en ängel så även om hon hittat på nåt annat än punkan så hade det också varit okej. Det värsta är ju att det syns så väl och det tar ungefär nån månad innan det är borta.
Någon kanske tänker:-Att den där snubben blir visst kär bara någon tittar på han.
YES, så är det också, fast då måste hon passa i min mall vad gäller vikt och utseende. Ett ex kläckte just det här en gång och jag nobbade direkt till det här. Men hon övertygade mig att det var så för jag förändras visst i mitt beteende om jag anser att hon är snygg eller på annat sätt är attraktiv och detta kom som en riktig nyhet för mig den gången. Sedan dess så "ser" jag också hur människor förändras radikalt om attraktion uppstår och det är rätt häftigt faktiskt. Man ju är ju själv absolut inte medveten om det hela förrän nån påtalar  det för mig.
Hur som helst så är det här med uteblivet sexliv något som börjar bli påtagligt och påfrestande. Det ger en massa onödiga andra tankar om ens hela existens och då menar jag att duga till, eller att jag inte är attraktiv nog för kvinnor, alltså ful.
Att fråga någon i sin närhet ger ju bara fel resultat så då kanske jag ska regga mig på dejting sidor vilket jag gjort. Men där är det bara feta och riktigt fula som vill ha kontakt. Inte varje gång eller hela tiden utan det händer att någon snygging, (som jag "tänder"på), dyker upp.
Blir inget resultat alls av någon konstig anledning??
Jag bara undrar hur mitt liv sett ut om jag haft dessa problem från start. Men jag skulle visst vara "känd" som kvinnokarl var det någon som skrev för ett tag sedan. Min kvinnor har verkligen varit vackra, erkänt vackra också.
Lajter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter