17 juni 2012

Skaplig helg blev det.

Mötte upp med lite kompisar nu när det inte gick att åka till Motala. Varför??
Jo, jag hade ordnat sängplats hos min lillebror redan i början av veckan så det skulle vara klart så att säga.Ringde en annan kompis och kollade om det var okey att knoppa hos dom i nödfall. Hehej ni, han hade tagit extra knäck så han jobbade till sent på kvällen och så skulle dom bort på lördagen också.
Brorsan sa att då han pratade med mig så hade han totalt glömt bort att det skulle komma ner svärföräldrar från happaranda som skulle delta i vätternrundan???
Jaha, brukar man inte säga nåt då man kommer på att jag inte kan slagga hos dom??
Näe, det fick jag veta när jag, inte riktigt men nära, kommit iväg till tåget.

Så jag blev alltså kvar i Örebro och tyckte det var trist först. Men så ringde en kompis och frågade om jag inte skulle haka på till nån ute servering och kolla fotbollen. Det var ju ett alternativ och jag bad om att få återkomma lite senare. Så blev det och jag hade det kul måste jag säga. Det här med servering och anledning fotboll var nog inte så viktigt för vi var där i en timme eller lite till. Det blev inga större kostnader hur som helst och det var ju bra.

Jag mår fortfarande alldeles förträffligt och börjar vänja mig det också. Rätt så kul att vakna och gå på muggen för att sen kasta den där obligatoriska blicken i spegeln och fanskapet ler, he he he. Sådana där anfall brukar jag sova bort men det gör jag inte, sover knappt inget nu istället.
Mitt liv börjar ta form igen.

Blåser så in i helvete emellanåt så det far omkring papper och annat flygvänligt härinne så det är bäst jag sätter fart och blir klar här hemma. Åsså ska man ju äta också, bahhhh!!!
Lajter!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter