24 maj 2012

Spegelbilden.

Jag får ett psykbryt på hur mitt mående hela tiden far som en jojo. I morse vaknade jag tidigt och kände mig utsövd. Men efter att varit uppe en sväng så la jag mig igen och somnade. Vaknade sedan omkring 10, bestämde mig för att kliva upp. Idag skulle jag lämna blodprov för körkortet så när klockan var 14.50 så knallade jag iväg till USÖ. Innan detta så gjorde jag mig iordning förstås. Sminkade mig, he he he, nej inte sminkade men duschade. När jag ska ut från toan så möter jag min egna blick i spegeln och döm om min förvåning då jag själv tycker att jag "ser" bra ut??
Det här satte spår i hela mitt ansikte för jag tror att mitt leende satt som en fläskläpp och gör fortfarande i skrivandets stund. Promenaden till USÖ och sen vidare hit var riktigt skön och jag fick positiva besked på sjukan.
Läkarintyget är klart äntligen och jag har en kopia av det i fickan. Sen är licensen för min medicin, också den är klar. Allt jag väntar på nu är att min telefon ska pipa och receptet på Metamina bekräftas så jag kan komma igång som vanligt igen. Fan, det är nära lycka idag alltså.

Hjälp till självhjälp!!!!
Vi startar en sån grupp idag på rsmh. Ska bli intressant och kul också. Tror jag är på väg tillbaka gott folk!
Lajter! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter