26 maj 2012

Jag hör hur hon kommer i en dundrande orgasm....

Kl.03,00 inatt väcks jag av att hon kommer så det brakar om det. Hon vrålade i dryga 20 min och det var som om jag gett henne orgasmen, i alla fall ville jag ha den där befriande ciggen efteråt. Jag somnade om igen som tur var för all avsaknad av sex börjar sätta sig mentalt på mig. Nej så drastisk ska jag inte vara, men gött vore det att få sig ett älgavräng det är ett som är säkert.

Jo jag har kommit i någotsånär balans i livet igen känns det som.
Igår kväll ringde ett ex till mig och det första hon kläckte ur sig var ifall jag kunde xxxxx henne. Roligt alltså att hon i alla fall tänker på mig ibland. Men som det är med fruntimmer så vill dom ju ha nåt annat också. I detta fall hade hon handlat på tradera och grejorna hon köpt skulle kosta 7 kr totalt plus 300 i frakt, och dom fanns här i Örebro. Självklart ställer jag upp och hämtar dessa saker när hon gett mig adressen.

Det kan ju bli så att jag till och med tar semester och åker neråt en sväng igen för det gav mig massor mentalt senast.
Men idag så är det pingstafton och jag hoppas på det där flaket med bärs ikväll efter en heldag med öppet hus här på rsmh. Vädret är guld och jag trivs med mig själv igen. Jo visst ja, efter att jag trott att licensen var klar för min medicin så blev jag uppringd av sköterskan som sa att han hade kollat på fel license och att min kommer ta ytterligare nån vecka innan den blir klar. Herregud alltså!!
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter