22 maj 2012

Fake it unitil you make it!!

Jag kan lugnt säga att i mitt ansikte syns konturerna av en kudde och det har inte avtagit 2 timmar efter jag klev upp heller. Jag önskar att jag kunde skriva att jag mår bättre men det gör jag ju inte. Mycket tankar om självmord........då jag sover. Det betyder att jag inte har en chans att avbryta eller ens försöka tänka på annat. Jag undrar i mina tankar vad detta beror på och jag kan lova att jag absolut inte behöver detta analyserande i dagsläget.
Min dotter ringde mig igår och jag kan bara buga inför det faktum att jag saknar henne så mycket. Någonstans i bakskallen så är det nog så att jag fick energin att lämna lägenheten av detta samtal.
Häromveckan så var jag inne på att mitt beteende har att göra med alla gånger jag suttit inlåst på anstalter runt om i sverige och den teorin vidhåller jag fortfarande. Så varför förmår jag inte vända på detta då med all den kunskapen?
Om jag visste det så skulle jag antagligen inte sitta här och skriva detta.
Som rubriken säger, det är bara att jobba vidare i samma spår,eller?
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter