07 april 2012

Stegrand känsla av gott humör,tacksamhet,känna att man är viktig i andras liv,och så vidare.

Har landat i Motala och firat min dotter på ett skojigt sätt.Jag kramade henne, sa Grattis älskling, gav henne 20kr och sa-"Äntligen är du 20 så nu är du själv försörjande" samtidigt gav jag henne 20-lappen. Hakan ramlade en bit på bröstet på henne men hon fann sig snabbt och sa att vi var försörjningsskyldiga tills hon fyllt 21 och gått ut skolan.
Hmm, även om hon nu inte gått klart så har jag betalat den där ballskatten i alla fall så nu får det vara nog. Jag kommer ju självklart att finnas där för henne i alla fall det var ju på skämt jag sa sådär till henne.  Jag var ju på ett kanonhumör och skämtade så  fort jag fick tillfälle. Härbärgerar hos Linnea´s morbror och där tas jag om hand ordentligt och jag trivs i deras sällskap.Påskmiddag på gång det ska bli fint. Igår så var det samman strålning av familj över mat och lite alkohol och det är sånt jag saknar, det här är som livet ska va och jag vill ha mer av detta.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter