22 februari 2012

Va fan är mitt problem egentligen?
Varenda gång jag skickar en kommentar till en viss människa så blir det bara heeelt fucki´n fel alltså.
Själv tycker jag att det låter skitbra, lite fräckt kanske. Men inte fan uppfattar människan detta. ELLER....så fattar människan detta och sätter mig på plats. Personen är ju smart faktiskt det vet jag.


Nu vet jag att det inte blev några störning oss emellan och det är ...pust...skönt.


Har idag varit skitduktig. Flängde upp till USÖ idag med en polare och han gjorde sitt och jag gick in till trafikenheten och reggade mig för blodprov. Nästa steg blir till att hoppa in på en körskola och regga mig där sen jävlar är det igång med svänglappen. Fan vilka schyssta slang ord jag kommer på asså.
Har fortfarande inte fått någon läkare här uppe och det börjar bli akut alltså.
Nästa fundering är ju om jag ska börja om med min medicinering??
Nu har jag nog klarat av utsättningssymptomen känns det som och ska jag börja så blir det först ner i källaren dom första veckorna, sen kanske jag börjar må bra på medicinen.
Är det värt det?
Där har jag inget bra svar faktiskt, hmm......
Lejter igen då folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter