21 februari 2012

Tagit mig ner till både fontänhuset och nu rsmh. Jagat läkare sedan i torsdags och dom hade lovat att ringa mig på fredagen men så bidde det inte. Nytt försök sent på fredag eftermiddag men då hade dom svarat att jag skulle bli uppringd antingen fredag eller måndag. Måndagen har passerat och även tisdagen är över i detta nu men inte ringer det någon läkare.
Jag har ju förklarat vad det är jag behöver och jag skulle fått en tid innan den 18:e jan enligt vårdgarantin som absolut inte fungerar det minsta.
Mitt hopp står nu till A på fontänhuset <3 som har varit den som skött detta åt mig.


Annars så knallar dagarna på som vanligt. Det blir mest ryggläge i sängen och tv 4´s programtablå. Love "hem till gården", "Holby City" och "Äntligen hemma". Börjar inse att jag kanske borde börja styra med annat faktiskt. Men så här mellan medicinerna så finns det ingen lust vilket är biverkning. Liksom lusten att skriva är den lika frånvarande tyvärr.
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter