28 februari 2012

Äntligen är det inne på rätt spår igen :)

Då snackar jag om min dotter. Pratade med henne en lång stund igår och summan av kontentan-Varför sa inte Linnéa med en gång att mamman fakiskt varit med vid tillfället?
Det hade inte mamman heller nåt bra svar på. Men det bryr jag mig inte, det är löst nu och hon dottern kommer kanske till helgen.
Har ju utlyst inflyttningsfest på lördag och det ska verkligen trevligt. Har ju dragit på det länge nu men det smäller på lördag alltså.

Det händer fortfarande inte mycket på medicin området. Dom finns helt enkelt inte på den avdelningen börjar jag tro.

På fredag ska jag i alla fall lämna blod-/urin prov så jag kommer igång med svänglappen. Det ska bli sååå jävla underbart att kunna glida omkring i värsta BMW´n. Har jag blivit halvt om halvt lovad redan. Nää, nu ska jag i badkaret och iväg och uträtta lite äenden.
Lajter då alla där ute i cyberworld! :)))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter