04 januari 2012

Idag kom vännen J och plockade upp mig straxt efter 10. Det blev en färd till Mariebergs köpcenter och väl framme där så bjöd han på frukost inne på ikea. 10 spänn för en helt okey frukost kostade det egentligen, men vi ville ha lite köttbullar, prinskorv och något jag i alla fall trodde var ägg benedict. En gul massa var det men inte fan smakade det ägg. Förutom det så var det gott. Sen var med in på dressman så mannen fick styra upp lite kläder. Sen iväg till fontänhuset för en kaffe. Väl där så är det som att kliva in i ett kylskåp. Två handledare gillar att se mig men sen ger jag inte mycket för resten. Det gör inget faktiskt, jag börjar tappa lusten att alls åka dit.
Jag ska göra 2 saker där sen har jag inga förpliktelser där mer.
Det har börjat att surra lite om att det finns jobb i Tallin och Oslo och det verkar intressant ifall jag får förfrågan. Än så länge ligger det bara på första stadiet.

Jag sover skitdåligt alltså. Andra dygnet jag är vaken.........):
Var hos polaren och kollade på Avatar och den var grymt gjord måste jag säga, handlingen var så där men helt okey. Vi är snart i den tidsåldern där sånt där kanske kan bli verklighet.
Lejter!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter