12 januari 2012

Begärde en sammanställning...

...av min pratkontakt på st:Lars mottagningen nu när jag var nere i linköping. Hon tittade lite förvånat på mig för hon undrade ju varför jag ville ha det.
Förklaringen är den att jag behöver byta ut lite dåliga beteenden mot nåt bättre och vem kan säga bättre än hon om vad jag har att jobba med.
Det är bara att gno på med det jag kan förändra hos mig själv, kommer bli ett helvete anar jag då det inte är lätt att "se" sina egna beteenden så där bara rakt upp och ner.
Nu är ju helgerna över och jag känner att jag har ett allt jämnare må ende för var dag som går.
Sen fick jag ett rekommenderat brev igår också, från Transportstyrelsen. Jag har ju inte haft råd att lämna blodprov som jag blivit ålagd att göra och det var det som jag trodde det handlade om. Men se det va det inte alls. Det handlade om min diabetes och min syn. Dom vill ha en ögonkontroll och uppdatering på hur blodsockret ligger. Stod ingenting om blod eller urin prov????
Så då är det bara att beställa en tid för den här läkarundersökningen rätt så omgående så den är ur världen.
Sen får jag se hur jag ska lösa ekonomin så jag kan ta körkort. Längtar verkligen efter att få ta om det, ska bli så gött!!
Lajter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter