01 november 2011

Trivselfaktor ?

Min mys och trivsel faktor är hutlöst hög idag. Har bara softat i soffan framför tv´n och datorn. Bara legat och myst och tänkt på förra veckan. Tar fram min lapp där dom andra på kursen skrev vad dom tyckte om mig och skiner upp i hela ansiktet. Snacka om booster alltså. Sen försöker jag klura ut vem som skrev vad och så tänker jag på....att jag saknar dom allihop. Och jag tror att jag kan para ihop ett par namn med vissa ord som skrevs.
Dom kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

Imorgon drar jag till Linköping tänkte jag. Blir kvar ett par dagar, ja menar, jag har ju inte bråttom hem direkt.
Ska sätta dit en ny tatuering är det tänkt i övermorgon, ska bli kul.
Ska träffa lite saknade människor också i Linköping.
Hade gärna träffat min dotter också men hon har bett mig dra åt helvete för jag inte bryr mig om henne???
Det var just det jag gjorde när hon kläckte denna idiotiska kommentar plus att jag blev ledsen som fan också. Men det får man ta tänkte jag-INTE.
Leeejter!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter