03 november 2011

Linköpings resecentrum....

....denna satans oturliga station är jag på och surfar på samma dator som jag surfade på då jag gick ifrån min plånbok för 1 månad sen. När jag skriver detta så påminns jag om att jag inte har hört ett skvatt från försäkringsbolaget så det är dags att kontakta dom innan veckan är över.

Har varit och tatuerat mig i nacken och det blev kinesiska tecknen för Tro, Hopp, Kärlek och Rikedom. Tyckte det såg riktigt snyggt ut faktiskt. Från början var det tänkt att jag skulle skriva namnet på min dotter över mitt hjärta men nu blev det den här.
Har varit här i 2 dagar och är på väg hem. träffat en bardomsvän och bott i hans lägenhet inatt då han själv var hos sin tjej. Vi skulle egentligen tagit några öl men ombokade det till nästa gång jag kommer ner igen. Då ska jag även ha avslut på min övervakningsperiod och träffa dom inblandade.
Läkaren på beroende har skickat remiss till en helt vanlig psykmottagning dit jag ska gå för att i fortsättningen hämta min medicin. Alltså, jag har inte längre stämpeln att gå som missbrukare vilket är så jävla gööööttt!!!

Fått reda på att det är lite renovering på gång i R:S:M :H´s lokaler nu till helgen och så här nära styrelsemötet så kan det absolut vara en bra idé att vara behjälplig. Sen jobbar jag och J jäkligt bra tillsammans upptäckte vi då min lägenhet renoverades av oss. Så långt allt väl.

Sen har min vän här nere börjat dra i sitt kontaktnät så jag får till några föreläsningar. Får gå ut med ett billigt pris för att komma igång så jag får ett rykte och ett namn. Nej nu ä'r det dags att röra på mig. Har koll på alla mina saker, tro mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter