31 oktober 2011

Måndag.

Är tillbaka på fontänhuset och idag är det annorlunda. Ska nog få mina fiskar varma nu efter lunchen kan jag tro. Alltså, det här med att jag drack öl när vi har nolltolerans.
Har ju en åsikt om det mesta och så även här. Jag orkar inte med att ha en "kontrollant" omkring mig så några sådana resor tänker jag avböja i fortsättningen.
Jag ska fokusera på mitt egna race istället som föreläsare. Efter dom jag var med på i Götet så är jag ännu mer taggad att sparka igång. Det finns människor här som styr och ställer och hjälper mig att få rätt kontakter så jag kan bara vänta för stunden.
Det var en tjej som myntade ordet "fluffig" i sin beskrivning av något överviktig....den var bra måste jag säga.
Käkat lunch nu och det var inte ordinarie som kirrade käket utan vi andra och det blev en riktigt lyckad variant på korvstroganoff. Chefen gav sig in i matlagningen och det blev succé.
Leeeejter folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter