30 oktober 2011

Error!!

Känner mig inte spelklar idag faktiskt och det beror på party´t igår hoppas jag. Upplevde att jag var lite ledsen igår och kunde först inte fatta varför men så kom jag på det-Jag saknar alla goa människor jag träffade i Göteborg. Så förut så mejlade jag dom i min grupp och berättade det och nu är jag faktiskt gladare igen. Har nu flyttat hem till min lägenhet och har sovit första natten och hela dagen här. Har ju inte packat upp alla saker än och jag hittar inte mitt täcke bland allt så det fick bli till att sova i träningskläder. Anar på ett ungefär vart det är men det är längst in i förrådet i källare och jag har ingen lust att riva ut bråten idag. Jag gör det imorgon istället.
Har ingen kontakt med tv signalen heller så mitt tidsfördriv är datorn vilket jag lätt kan tröttna på. Facebook, Badoo och min blogg är vad jag använder mig av men hoppas att vemodet ska försvinna helt så jag får ett öppnare sinne för att göra annat. Fejan är jättebra egentligen men har blivit lite av ett beroende för många människor och jag ser det som ett problem i samhället. Man blir ju avtrubbad och sen pratar man ju inte med varandra som man gjorde förr. Mobiltelefonen är ett sånt verktyg som blivit ett beroende för många människor. Jag minns när min mobil la av och jag skaffade en ny hur hela mitt liv fanns i den trasiga. Jag har lärt mig att INTE   använda den mer än till att ringa och som väckarklocka men sånt är ju upp till var och än.
Tjejerna i min grupp använde inte sina mobiler mer än nödvändigt märkte jag och det tyder på att dom verkligen vill göra sitt skolarbete ordentligt. Många av dom hade ett sånt där görgött driv i sin framtoning som jag bara älskar.
Nej nu tog inspirationen slut igen så Leeeeejter people!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter