22 oktober 2011

Fi f-n så slapp jag är idag. Orkar ingenting känner jag så då fick det bli soffan. Har tråkigt och är ensam för kusinen är i Motala. Det var tänkt att jag skulle gjort lite i lyan idag men jag fastnade på en tv kanal så det blev inget med det. För den skull så har listerna kommit upp hur som helst,men det har polaren fixat.

Igår blev det badminton på eftermiddagen och det var skitkul. Det är ju ett tag sen jag spelade men efter att ha ställt in siktet så var det som vanligt igen. Men........ja siktet är då att dom första 50 smasharna jag försökte mig på blev hål i luften. He he ehe, jag tar i rätt bra också så det swer antagligen skitroligt ut, men det bjuder jag på.

På kvällen blev det en sväng till Nobel för ett par cider och sen bar det iväg till O´Leary´s. Hade riktigt riktigt kul och det var massor av folk där. Kvällen slutade med att jag tog Gustavsberg´s tricken på en runda vilket inte var lika kul. Så jag förmodar mellan tummen och pekfingret att det är just därför jag är slapp och orkeslös idag. Men som dom som var med-Det syns ju inte att jag är full. Jag ragglar inte nämnvärt, beter mig inte som en idiot, det är kanske det som är själva grejen, vad vet jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter