29 september 2011

Veckorna bara far förbi.

Denna vecka har dragit iväg ordentligt. Har inte hunnit med någonting utan har mest legat och kvidit för förkylningen som aldrig verkar blomma ut. Lägenheten har det inte blivit något gjort med heller fast det är inte upp till mig egentligen. Vi har kommit överens om att isolera en vägg och måla om taket för det var flammigt. Sen ska taklisten upp och fönstren ska målas......
Jag har hyrt en buss från fredag till söndag för att åka ner till Linköping och hämta mina saker jag har kvar där. Men vart ska jag ställa möblerna jag ska hämta när jag återvänt till Örebro?
Det här kräver lite hårdare tag så det händer något. Jag kan ju inte ha en lägenhet jag inte kan flytta in i den 1:a oktober? Har ju planerat det här i en månad nu och sen är jag ju beroende av att nån kör bilen till linköping. Börjar svettas lite faktiskt.

Studiecirkelledare.
Japp, gick kursen igår och det var intressant. Har tänkt sparka igång om "självkänsla". Kan ju säga att jag har massor av intresserade och som behöver en spark i röven så dom fattar att dom är lika mycket värda som nån annan. Ska bli intressant att genomföra det hela.
Lejter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter