24 september 2011

Nu är det underbart att vara JAG!!

Lördag kväll. Sitter hemma och ugglar med "sambon". Hennes dotter har varit här en sväng och hon är så härlig att prata med. Lovar att det inte är tyst en minut och samtalen handlar om allt mellan himmel och jord. Hög trivsel faktor alltså. Det ska bli fläskklotter, potatis och nåt som heter gosås? Spännande.
Hon sa att hon försökt att skriva i kommentarer men att det inte gick om man inte hade ett google-konto??
Gulligt av henne att berätta det så man vet ändå på något sätt.

Idag fick jag ett frispel eller nåt. Jag kunde inte vara tyst en sekund och "sambo" vek sig av skratt så nästan inte kunde köra bilen. He he he, var i mitt absolut bästa mående på ett bra tag. Det måste vara rätt roligt att lyssna på en som jag då jag har det humöret. Finns inget stopp på allt jag lyckas få med i absolut ingenting. Det var Kongo, neger, vita tänder, stampat jordgolv, barnarbete och så en jävla gräsklippare, ha ha ha ha ha ha.

Har målat och sågat till lister till lägenheten idag. Trögt som fan att komma igång men J och jag puffade på varandra, eller han höll mig uppe. Tycker det är purjolök när det inte finns verktyg eller material så man kan komma igång på allvar. Nu har vi bestämt att en av väggarna ska isoleras. Reglar, gipsskiva, takfärg och annat som hör till ska inhandlas pronto. Tapethelvetet kan jag inte bestämma mig för hur dom ska se ut. Hmm, fönstren i rummet ska ju också målas. Golv i hallen ska läggas och om jag hinner ska jag försöka räta till garderoben också. Fläkt till badrummet ska monteras och inhandlas. Puh, fullt upp med andra ord.

Gitarr-kursen fortsätter imorgon......ny måndag på huset...utbildning på onsdag kväll.

Hur härligt som helst att man har nåt att göra. Jag mår hur bra som helst och mina utsvävningar har äntligen kommit tillbaka så att jag skiter i vad folk tycker. Det är väl så man ska leva, med en egen personlighet *lol*.

Amen va fan, jag ska ta och knalla en sväng och nypa en bira eller två någonstans och träffa nya människor. Är det här faligt eller? Känns som en drog det här med att jag vill träffa så många nya personer.


LEJTER FOLK´S!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter