22 september 2011

Paaaartyyyy!!!

Idag på eftermiddagen så ska det bli jubileumsfest på Grand Hotell. Något hundratal personer väntas komma och jag och polaren ska köra foto/intervju. Non alcohol- party ska det vara och det tycker jag är lite trist då det skulle smakat gott med lite vin till käket. Festen håller på till 22.00 och det kommer vara underhållning och musik men även tal av läkare från psykvården i Stockholm. Jag är övertygad om att det kommer vara hur trevligt som helst. Maten är filé av nåt slag, Gös och något mer jag inte minns nu, samt buffé.

Den 28:e ska jag på en annan utbildning som ska bilda mig till studiehandledare. 5 timmar ska jag sitta där och lära mig hur jag ska hålla ihop studiecirklar. Blir bra det med tanke på att jag snart är igång med föreläsningar. Kunskap är makt var det någon som sa en gång i tiden=sant.
Ha en go dag alla, see you leeejjjtter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter