12 september 2011

Ännu en vecka har gått.

Förra veckan va det mycket olika ärenden att göra. Tandhygienisten på onsdagen, på torsdagen så va det dags att åka till Linköping för att hämta medicin. Fixade även till min tatuering så nu är den klar. Träffade min dotter i Motala innan jag tog halv nio tåget tillbaka till Örebro.
Jag kommer slippa att åka till Linköping i fortsättningen efter den 4: oktober. Ska träffa min läkare den dagen.
Det blev lite sissådär med träningen nu i veckan men det var ett undantag. Funderar på hur jag ska göra med gymmet. 239 kr/mån vill dom ha vilket jag tycker är okey. Men sen vill dom jag ska betala 300 kr i medlemsavgift och där är jag inte överens med dom. Pratade med en kille som jobbade där och han skulle försöka gå runt det hela. Har ju fortfarande World Class att betala fram till november så det blir dubbla betalningar.
Nu är jag på fontänhuset i vanlig ordning och ser fram emot denna dag. Återkommer Later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Etiketter